بسمه تعالی
((آگهی تجديد مناقصه عمومی یک مرحله ای ))
شهرداری چالوس در نظردارد ، اجرای پروژه عمرانی شرح ذیل را ، جهت اجراء در سطح شهر چالوس ، از طریق تجديد مناقصه عمومی به پیمانکاران و شرکت های واجد الشرایط واگذار نماید .لذا از کلیه متقاضیان و علاقمندان شرکت در تجديد مناقصه دعوت بعمل می آید، جهت دریافت اسناد تجديد مناقصه ، طبق زمان بندی ذیل ، به سامانه ستاد(سامانه تدارك الكترونيكي دولت) مراجعه نمایند.
تذکرات :
- شهرداری چالوس در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است .
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه، در اسناد تجديد مناقصه مندرج میباشد.
- سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی تجديد مناقصه و انعقاد قرارداد با نفر اول، مسترد نخواهد شد.
ردیف |
عنوان پروژه |
مبلغ برآورد (به ریال ) |
نوع فهرست بهاء |
محل تامین اعتبار |
مدت پیمان |
میزان مبلغ سپرده یا ضمانت نامه شرکت در تجديد مناقصه (به ریال) |
حداقل رتبه مجاز |
رشته مجاز به شرکت در تجديد مناقصه |
1 |
روكش آسفالت خيابان مطهري و كوچه هاي فرعي |
453/153/688/18 |
راه،باند و فرودگاه سال 1400 |
منابع داخلی شهرداری |
تا پايان سال جاري |
000/000/950 |
5 |
راه ، باند و فرودگاه |
تاریخ چاپ نوبت اول آگهی تجديد مناقصه : روز چهارشنبه مورخ 22/10/1400
تاریخ چاپ نوبت دوم آگهی تجديد مناقصه : روز سه شنبه مورخ 28/10/1400
مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد : از تاریخ 22/10/1400 الی 5/11/1400
آخرین مهلت بارگذاري در سامانه ستاد : ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 19/11/1400
محل دریافت اسناد و تحویل اسناد : سامانه ستاد
زمان بازگشائی پاکتها (سامانه ستاد) : ساعت 14.30 روز چهارشنبه مورخ 20/11/1400
تلفن تماس : 52223044-011 - داخلی 229 واحد امورقراردادها – داخلی 220 واحدعمران
سيد حمزه مطهري
سرپرست شهرداري چالوس