رئیس شورای اسلامی شهر چالوس:

وظیفه مدیریت شهری ارائه خدمات ارزنده به همشهران محترم می باشد

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: حق مردم شریف شهر چالوس بیشتر از این ها است و وظیفه مدیریت شهری ارائه خدمات ارزنده به همشهران محترم می باشد.

ظهر امروز 6 شهریورماه 1402 شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس و معاونت فنی و عمرانی شهرداری چالوس از روند آسفالت در محله اشکاردشت بازدید و از نزدیک از روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.

مهندس آرش رضوی فشکوری رئیس شورای اسلامی شهر چالوس در این بازدید ضمن تسلیت اربعین حسینی و پوزش از شهروندان محترم در تاخیر شروع نهضت آسفالت در سال 1402 اظهار کرد: به دلیل پروسه طولانی عقد قرارداد آسفالت و نبود قیر این نهضت با تاخیر آغاز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه عقد نهضت آسفالت در 8 منطقه از شهر چالوس انجام شده است، تصریح کرد: در هفته آتی نهضت آسفالت در مناطق دیگر چالوس آغاز خواهد شد.

رضوی به سیاستگذاری مدیریت شهری دوره ششم شهری چالوس در توازن و عدالت توزیع آسفالت اشاره کرد و گفت: در مناطق کم برخوردار و مناطقی که در گذشته کمتر آسفالت شده اند این نهضت شروع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه نهضت آسفالت در تمام شهر چالوس ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: حق مردم شریف شهر چالوس بیشتر از این ها است و وظیفه مدیریت شهری برای همشهران محترم ارائه خدمات ارزنده می باشد.

رضوی در پایان از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، دکتر مسعود یعقوبی شهردار ساعی و پرتلاش، معاونت ها و پرسنل شهرداری چالوس در اجرای پروژه های مختلف شهری بخصوص پروژه آسفالت که در این وضعیت اقتصادی در حال انجام است قدردانی نمود.

پ.ن: نهضت آسفالت معابر شهری چالوس به ارزش 180 میلیارد تومان آغاز شده است.

 

در 2 سال اخیر شاهد انقلابی در بحث تملک، بازگشایی و سازندگی شهر چالوس هستیم

امام جمعه چالوس در آئین تملک، بازگشایی و آزادسازی ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در طی 2 سال اخیر خدمات، اقدامات ارزنده ایی را از مدیریت شهری چالوس شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی تصریح کرد: شهرستان چالوس یکی از کهن ترین شهرستان های غرب استان مازندران است و به خاطر بافت ترکیبی و محلات قدیمی که دارد متاسفانه در بعضی از نقاط در طول چند دهه در بحت تملک ها، رفع معضل ترافیکی، بازگشایی ها اقداماتی انجام نشده است.

امام جمعه چالوس با بیان اینکه در طی 2 سال اخیر انقلابی را در بحث تملک، بازگشایی و سازندگی شهر چالوس داریم، تصریح کرد: مجموعه شورا و شهرداری به مدیریت شهردار جوان با نگاه خدمت و سبقت برای خدمت کار می کنند.

وی با اشاره به اقدام صورت گرفته در بحث تملک، آزادسازی و توسعه شهری گفت: مجموعه شهرداری و شورا بعد از اتمام دوره ششم چالوس با افتخار به مردم چالوس کارنامه عملکرد را به مردم شریف ارائه خواهند داد.

وی خطاب به شهردار و شورا و پرسنل شهرداری گفت: از تعریف خوشحال نشوید و از سنگ اندازی ها و انتقاد ناراحت نشوید و ما نیز در خدمت شما هستیم.

 

 

ملاقات عمومی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس

گزارش تصویری از ملاقات عمومی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس با شهروندان محترم

در راستاي طرح تکريم ارباب رجوع محترم و به‌منظور تسهيل در دسترسي آسان آحاد شهروندان محترم، ملاقات مردمی با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس ، سه شنبه هر هفته در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر چالوس برگزار مي گردد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۲

 
 

رینگ ۲ شهری ابر پروژه مدیریت شهری چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: ابر پروژه رینگ 2 شهری کمک شایانی در روانسازی ترافیک شهری چالوس دارد.

مهندس آرش رضوی فشکوری رئیس شورای اسلامی شهر چالوس در آئین تملک، بازگشایی و آزادسازی رینگ 2 شهری حدفاصل بلوار امام رضا (ع) تا چالوس محله ضمن تسلیت ایام محرم و صفر اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت محضر حضرت ایت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت روز پزشک اظهار کرد: رینگ ۲ شهری یکی از ابر پروژه‌های مدیریت شهری چالوس می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه کمک شایانی در رفع گره‌های ترافیکی و  روانسازی ترافیک شهری چالوس دارد گفت: با توجه به اینکه شهر چالوس بصورت خطی می‌باشد نیاز به ایجاد جاده‌های موازی دارد که یکی از آنها ابر پروژه رینگ 2 شهری می باشد.

رضوی با بیان اینکه این پروژه به متراژ بالغ بر 20 هزار متر مربع می‌باشد، تصریح کرد: طول این پروژه حدفاصل بلوار امام رضا تا چالوس محله حدود 400 متر است.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با اشاره به اینکه ابر پروژه رینگ 2 شهری حدفاصل بلوار امام رضا(ع) تا چالوس محله در ۲ فاز تملکی و عمرانی در دستور کار مدیریت شهری چالوس قرار گرفت، افزود: این پروژه در فاز تملکی هزار میلیارد تومان و در فاز عمرانی بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس در پایان ضمن قدردانی از شهردار ساعی و معاونین شهرداری، پرسنل شهرداری مالکین محترم رسولی، علیزاده، حیدر پور، خانواده ساطوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس گفت: از امام جمعه محترم، دادستان، دستگاه های، نظارتی، نظامی و انتظامی و همه مسئولانی که ما را در پیشبرد  اهداف مدیریت شهری همراهی می کنند تقدیر و تشکر دارم.

یکم شهریور ۱۴۰۲

یکصد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چالوس

این جلسه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، شهردار چالوس و معاونت خدمات شهری_فضای سبز شهرداری چالوس برگزار شد.

در این جلسه از حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته ارائه شد.

هر یک از اعضای جلسه پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف بیان نمودند.

نامه‌ها، لوایح و موضوعات مختلف شهری بررسی و تصمیماتی اتخاذ گردید.

۳۰ مرداد ۱۴۰۲

 
 
 

مناقصه و مزایده